Hoffelijk Webshop
Bestel direct in onze webshop!


Academy & Incompany

Consumenten worden mondiger, ze volgen vaker het financiële nieuws en verdiepen zich beter in de materie voorafgaand aan een gesprek. De adviseur moet, vanuit zijn rol en expertise, de klant adequaat bij kunnen staan en dient daarom niet alleen het nieuws te hebben gevolgd maar ook de achtergronden te kennen. Alleen zo kan de adviseur de toegevoegde waarde bieden waar de klant voor bereid is te betalen.

In het huidige opleidingslandschap wordt vaak gebruik gemaakt van korte en losstaande opleidingsinterventies, die meestal ad-hoc worden ingezet. Dit gebeurt vaak reactief, waardoor adviseurs eerst gedurende enige tijd tegen hiaten in hun kennis aanlopen. Het zorgt er ook voor dat de noodzaak om te leren wordt opgelegd en de intrinsieke motivatie om te ontwikkelen ontbreekt.
Daarnaast besteden leidinggevenden vaak onvoldoende tijd aan het coachen van medewerkers en coachen ze vaak onvoldoende gestructureerd omdat het inzicht in de te verbeteren vaardigheden ontbreekt.


Realtime up to date zijn biedt, via een Academy, dus een enorme kans!
De kans om medewerkers in een continu leerproces te krijgen en iedere dag met het vak bezig te laten zijn.
 

Door medewerkers een continu leerproces aan te bieden zijn zij veerkrachtiger, bieden zij meer toegevoegde waarde en wordt de arbeidsmobiliteit vergroot. Om dit te bewerkstelligen is er een cultuuromslag nodig: van ad-hoc up to date zijn naar real time up to date zijn. Overige opleidingen dienen ook in lijn gebracht te worden met deze ontwikkeling. Het resultaat is: medewerkers die continu bezig zijn met hun professionele ontwikkeling, iedere dag weer.

Een Academy in het leermanagementsysteem PE 2.0
Door een Academy in te richten in je organisatie's look &Een academy in het leermanagementsysteem Permanente Educatie 2.0
feel creëer je een centrale omgeving waarin alle opleidingsactiviteiten plaatsvinden. Denk aan voorbereidingsmateriaal voor workshops, studiemateriaal, actualiteiten en HR-gerelateerde communicatie.
Alle opleidingsactiviteiten van de medewerker worden opgeslagen en zijn gemakkelijk op te vragen in een activiteitenrapportage. Vooruitgang en opleidingsactiviteiten kunnen door managers worden gemonitord.

Aangezien medewerkers iedere dag met het vak bezig zijn in een digitale leeromgeving is het tevens mogelijk een nauwkeurig profiling-/rapportagesysteem aan deze activiteiten te koppelen. Hierdoor wordt er extra inzicht verkregen in:

  • Welke medewerkers willen én kunnen de toegevoegde waarde aan de klant leveren?
  • Waar is bijsturing noodzakelijk en hoe kan de manager dit zo effectief mogelijk doen?

Wil je ook ontzorgd worden?
Wil je meer weten over hoe Hoffelijk jouw medewerkers kan ondersteunen? Neem dan gerust contact met ons op via onderstaand contactformulier. We zouden het erg waarderen als je in het bericht aan kunt geven hoeveel medewerkers het betreft.
 


Wij werken voor